קצת ממני אליכם

בתור תינוקות, אנחנו מגיעים נקיים, כמחשב חדש שעדיין לא מתוכנת. הראשונים שמתכנתים אותנו זה הורים שלנו, או מי שהיה איתנו רוב הזמן (סבתא למשל).

מה שלמדנו מההורים ושבנה אצלנו את היסודות ותפיסת העולם, משפיע עלינו עד היום. את היסודות האלה כדאי לחקור בתוכנו, כדי להבין איך הם מנהלים אותנו.

הכוונה היא לדוגמה איך אני תפסתי את אימא שלי, משפחה
ומה העתקתי ממנה:
התנהגות, תפיסת עולם, אמונות, פחדים וכו'. איך נתפסה אצלי דמות האם, דמות האישה, אנרגיה נקבית שבתוכי. איך נתפס אצלי מושג הזוגיות בעקבות מה שראיתי וחוויתי אצל אימא ואבא. אם לדוגמה הייתה לי אימא מאוד סגורה ונוקשה שאצלה הכל היה לפי כללים, סביר להניח שגם אני אהיה אישה שמתנהגת לפי כללים. לדוגמה: יהיה לי ברור מאוד מה לאישה מותר, ומה לא מקובל שאישה תעשה. לפעמים אימא עם כללים ברורים, גורמת לבת לבחור ההיפך – לחיות בלי כללים בכלל.

חשוב לזכור שהבחירה להפוך לאישה עם כללים ברורים או בלי כללים היא לא מודעת.

במהלך השנים כמרפאה הוליסטית הבנתי את החשיבות של הנושא, ולכן חשבתי באיזה דרך אני יכולה להעלות את המודעות, ולעזור לכמה שיותר אנשים לחיות חיים טובים יותר על ידי הבנה ושינוי היסודות שלהם. כך נוצרה הסדנה הנוכחית.

אני מזמינה אתכם להיכרות מחדש עם עצמכם, להיות מודעים לדמות האם והאב שבתוככם, להיות מודעים לתכנות ולחותם שהם השאירו בכם, ולקבל כלים לזיהוי ושינוי התכנות הפנימי.

על מה נלמד בקורס:

הערה: יש ללחוץ על השורה כדי לראות את ההסבר של נושאי הקורס.

מודל זה הוא המודל שלפיו תבנו את המשפחה שלכם. האם המשפחה שחוויתם בילדות היא המשפחה שתרצו לבנות לעצמכם? אם לא, נלמד איך לשנות את אותם חלקים במודל שלא משרתים אותנו.

האם אתם מעריכים ובוטחים בעצמכם?
אם לא, נלמד איך משנים דימוי עצמי ומתחברים לביטחון עצמי כדי להגיע למימוש עצמי גבוה.

האם אתם תופסים את העולם כבטוח וטוב, או מסוכן? האם אפשר לסמוך על אנשים? ואיך כל זה משפיע על החיים שלכם ועל הבחירות שלכם?

האם אתם מאמינים בזוגיות? האם אתם תופסים זוגיות כפתוחה ואותנטית, או שיש המון דברים שלא נאמרים? האם אתם סומכים על בן\ בת הזוג שלכם? מה המקום שלכם בזוגיות ומי אתם בזוגיות?

מה זה אנרגיה זכרית ונקבית, ולמה חשוב לאזן ולעשות שלום ביניהם? האם אתם נותנים ביטוי לאנרגיה הנקבית והזכרית שלכם בחייכם? ואיך זה משפיע על חייכם?

באיזה מצבים הייתם רוצים להגיב אחרת? לדוגמה לא לכעוס או לא לוותר או לעמוד על שלכם.  למי שייך דפוס התנהגות הזה, לאימא או לאבא?

היום אנחנו בתור מבוגרים מבינים את ההורים שלנו, ויודעים שהם עשו את הכי טוב שהם יכלו בשבילנו. יחד עם זאת יש בתוכנו ילד קטן שלא תמיד ביטא את הכעס שלו, את מה שיש לו להגיד, ואת מה שהוא מרגיש מול כל הורה. הרגשות האלה הם עדיין בתוכנו, ונלמד איך לשחרר חוויות קשות מהילדות.

מה למדתם מהם, שבזכות זה היום אתם מצליחים.

אחרי הסדנה:

  • תרגישו יותר בטחון והערכה על מי שאתם.
  • תהיו חברים יותר טובים של עצמכם. תהיו עם מודעות גבוהה יותר.
  • יהיה לכן ארגז כלים איך להגיע לתשובות מתוך עצמכם ולהבין את עצמכם.
  • תפיסת עולמכם תשתנה לגבי זוגיות, אנשים, ולגבי החיים בכלל.
  • תהיו חברים, ילדים והורים יותר טובים.
  • תהיו מודעים יותר לתגובות שלכם ותהיה לכם אפשרות לבחור להגיב אחרת.
  • אתם תרגישו שיש לכם תמונה רחבה ופרספקטיבה גבוהה יותר מאשר לפני הקורס.
  • אתם תהיו יותר מאוזנים.

קורס בן 8 מפגשים אחד לשבוע.

משך המפגש 3 שעות.

עד 8 משתתפים.

עלות הקורס 2800 ₪

להרשמה ופרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון: 052-444-4660 או להשאיר פרטים בטופס הבא: